یسنایسنا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره

yasna topoli

تولد آرمیتا عسلی

1392/6/9 18:17
نویسنده : الهام
1,804 بازدید
اشتراک گذاری

جمعه 92/6/8

خانه توت فرنگی پاساژ دنیای نور

تولد آرمیتای نازنین

آرمیتا عزیزم تولدت مبارک انشالله سال های سال زیر سایه پر مهر پدر و مادرت خوشبخت و سعادتمند باشی

 

اینم عروسک من که به محض رسیدن مشغول بازی شد

عشق مامان عاشق استخر توپه

یسنا و امیر سام جون

یسنا با تعجب آرمیتا جون رو نگاه میکنه که روی توپ ها دراز کشیده

بعد خودش روی توپ ها دراز کشید زبان

عشق مامان و تاب سواری

بازی با لوگو

حالا بخور بخورچشمک

آرمیتا جون هم لپش پر پفکهنیشخند

اینم یه عکس دسته جمعی

آرمیتا جون بهترین ها  رو برات آرزومندمماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

الی مامی آراد
10 شهریور 92 10:54
مشخصه خیلی بهتون خوش گذشته انشالله همیشه شاد و خوش باشی


جای شما خالی. مرسی عزیزم. ممنون از دعای خیرت
آتنا مامان روشا یدونه
10 شهریور 92 16:28
ان شا الله تولد 2 سالگی خودت تپل مپلیچه تیپی زده رفته تولد فسقلی


مرسی خاله جونم. شما لطف داری. انشالله تولد روشا جونم.
بوس برای روشا جون زیبا
مامان اهورا
11 شهریور 92 0:32
به به...می بینم که حسابی خوش گذروندین!!!!!!!!!!!!!!!!
انشاالله همیشه به جشن و مهمونی
عکسای یسنای منم مثل همیشه بیسته!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


مرسی خاله جون. بله حسابی خوش گذشت البته جای همه دوستان خالی. ممنون شما لطف داری.
مرسی عزیزدلم چشماتون قشنگ میبینه. اهورای نازنین رو ببوس.
☂ marjan ☂
12 شهریور 92 15:46
ای من قربون این سینا تپلی و لپاش!!!!
منم لینکتون کردم عزیزم!!!
به زودی رمزم رو براتون میفرستم!


مرسی عزیزدلم لطف داری.
منتظرم.
مهتــــ❤ـــــاب مامان یلـــ❤ــــدا
12 شهریور 92 19:32
همیشه به جشن و شادی
فداش بشم دخملی مثل همیشه خوش تیپ و خوشگلترینه


مرسی عزیزدلم. خدا نکنه خاله جون. شما لطف داری و چشمات خوشگل میبینه.
الهام (مامان امير حسين)
13 شهریور 92 16:36
تولدش مبارك
ولي چه تيپي زده دخمل تپلت!!دلمو برد !
عكس خودت تو دسته جمعيا زياد واضح نيست!چرااااااااااااااااااااااااا!!؟



سلامت باشی.
تیپ مهمونی زده دیگه دخملی.
الهام جون تا من بیام بشینم عکس رو انداختن به همین دلیل واضح نیستم.
☂ marjan ☂
13 شهریور 92 22:35
من به قولم عمل کردم!!! مامانی رمزو خصوصی براتون گذاشتم!
شیما مامان شاهین کوچولو
13 شهریور 92 23:31
وای خدای من این جوجو چقد توپولیههههههههههه چقد نازهههههههههههه مامانی واسش اسپند دود کن خیلی خوشگله


مرسی خاله جونی شما لطف داری چشماتون قشنگ میبینه. چشم حتما.
شیما جون آدرس وبلاگ نذاشتی بیام گل پسری رو ببینم.
مریم(مامان آرینا)
14 شهریور 92 15:36
واقعا" خوش گذشت بازم خوشحال شدم دیدمتون


مرسی مریم جون. به ما هم در کنار شما و آرینای نازنین و بقیه دوستان خیلی خوش گذشت و روز خیلی خوبی رو داشتیم. من هم از دیدارتون خیلی خوشحال شدم و امیدوارم باز هم همدیگرو ببنیم.
☂ marjan ☂
14 شهریور 92 21:59
الهام جون برو خصوصی ولی بهم نخند!



مرجان جون برام رمز گذاشته بودی بازم دستت درد نکنه.
الهام (مامان امير حسين)
16 شهریور 92 14:02
ای همه آسمان شده ، خیره‌ به هر نگاه تو
چشم رضا ستاره شد ، مانده کنارِ ماه تو
لشگرِ حوریان ببین ، برگِ خزانِ مقدمت
آمده‌ تا که بال خود ، فرش کند به راه تو

روزت مبارك دخترم


مرسی خاله جون لطف کردی یادمون بودی.
سمانه مامان ستایش
16 شهریور 92 16:39
روز دختر مبااارک یسنای عزیزم
معلومه تو جشن تولد آرمیتا جونم بهتون خوش گذشته الهام جون.حیف شد نتونستم بیام و بازم از نزدیک ببینمتون
انشالا تو قراری بعد
عاشق عکس اولی یسناجونم شدم


مرسی گلم. روز ستایش نازنین هم مبارک. سمانه جون خیلی خوش گذشت ولی جاتون واقعا خالی بود. منم خیلی دوست دارم دوباره شما و ستایش خوشگلم رو ببینم.
ممنون عزیزدلم. ستایش جون رو ببوس.
مریم(مامان آرینا)
16 شهریور 92 17:20
خوشگل خانوم روزت مبـــــــــــــــــــــــــــارک


مرسی عزیزدلم. روز آرینای نازنین هم مبارک.
مامان بردیا شیطون
18 شهریور 92 11:14
ارمیتا جون تولدت مبارک


مامان الهام چه عکسای قشنگی...
دختر خوش خندت رو ببوس


سلامت باشی عزیزدلم. ممنون چشماتون قشنگ میبینه. شما هم بردیا تپلی رو ببوس
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به yasna topoli می باشد