یسنایسنا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره

yasna topoli

چهارده ماهگی یسنا

1392/6/7 18:52
نویسنده : الهام
371 بازدید
اشتراک گذاری

یسنا جونم چهارده ماهگیت مبارک

با نزدیک شدن به پاییز دلم میگیره برخلاف گذشته ها که عاشق پاییز بودم حالا به خاطر سردی هوا و مریضی یسنا اصلا دوست ندارم پاییز و زمستون برسه پارسال که نیمه دوم سال رو تمام مدت یسنا سرما خورده بود خیلی هم کوچولو بود حسابی دردسر داشتیم امیدوارم امسال اینطوری نباشه.

البته یه مشکل بزرگ هم دارم که نمیدونم تو سردی هوا با عشق به آب بازی یسنا چکار کنم؟

چون الان که هوا خوبه هر روز یه ساعت آب بازی تو بالکن رو یسنا جونم توی برنامه روزمره اش داره.

عشق مامان اول پرنده ها رو تماشا میکنه

حالا نوبت آب بازیه

در اخر هم خودش و هم من خیس آب میشیم.

شب ها هم باید بریم بالکن ماه و ستاره ها رو عزیز مامان رویت کنه.لبخند

فکر کنم با این علاقه زیاد به اجرام آسمانی یسنا جونم میخواد ستاره شناس بشه.زبان

عشق مامان تیپ زده بره خونه خاله 

پرده شده اسباب بازی دخملی که دائم پشتش دالی بازی میکنه کلا پرده رو از فرم درآورده.

این کلاه هم وسیله بازی یسنا جونم شده و ما باید سرمون کنیم براشون شعر ارباب خودم بز بزقندی رو

اجرا کنیم.

این عکس ها از روز قرار با دوستان وبلاگی جامونده که نرگس جون از یسنا گرفته.

مرسی دوست خوبم خیلی عکس های قشنگی شدهقلب

یسنا و باران عزیزم که خیلی دختر آروم و نازنینیه

 

عشق مامان خاله بازی میکنه میخواد همه عروسکهاشو سوار کنه ببره ددرزبان

یسنا جونم هر قطعه از پازل رو که میچینه باید تشویق بشه البته خودش هم با تمام وجود تشویق میکنهلبخند

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

☂ marjan ☂
7 شهریور 92 20:31
سلام الهام جون!خوبی؟
راستش من داشتم وب نی نیارو میدیدم!برخوردم به وب یسنا و چندتا نی نی دیگه برای همشون کامنت گذاشتم!
خوشحال میشم به منم سربزنین و اگر موافق به تبادل لینک بودین بهم بگین!خوشحال میشم!

سلام. ممنون عزیزم. لطف داشتی به ما سر زدی. با کمال میل. حتما بهتون سر میزنم. من شما رو لینک کردم.
الی مامی آراد
8 شهریور 92 10:54
عزیزم 15 ماهگیت مبارک الهام جون منم از الان قصه سرما رو میخورم منم قبلا عاشق پاییز و زمستان بودم اما الان از مریضی این وروجک خیلی میترسم پارسال یه هفته درمیون مریض می شد


عزیزم همدردیم. یسنا هم پارسال دائم سرماخورده بود اصلا ایمنی بدنش ضعیف شده بود. انشالله امسال اینجوری نباشن. ماشالله آراد جونم دیگه مرد شده. ببوس گل پسری رو
مرجان مامان آران
9 شهریور 92 0:42
وایییییییییی قربونت برممممممممم 14 ماهگیت مبارکککککککککک خوشگلممممممممممممممم لا این عکسای خوشگلتتتتتتتتتت تپل نازمممممم هزار ماشالاااااااااااااااااااااا


خدا نکنه خاله جون. مرسی شما لطف داری. آران تپلی رو ببوس.
مامان اهورا
9 شهریور 92 13:21
چه عکسای خوشملی!!!!!!!!!!
مامان نگران نباش.انشاالله هیچ اتفاقی نمی افته._______________¶¶¶¶¶¶
__________¶¶¶¶¶¶¶¶__¶¶
_____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶
_¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
¶¶¶__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
_¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
___ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ [█]¶¶¶¶¶
____¶¶¶¶¶ [█] ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
_____¶¶¶¶¶¶¶`▼´¶¶¶¶¶¶
______¶¶¶¶¶¶¶·♥·¶¶¶¶¶
__¤’¤’¤’¤’¤’¤’¤¶¶¶¶¶¶¤’¤’¤’¤’¤’¤’¤
__¶¶¶¶¶’¤’¤’¤’¤’¤I T.’¤’¤’¤’¶¶¶¶¶¶
¶¶¶¶¶¶¶¶¤’¤’¤’¤’¤’¤’¤’¤’¤¶¶¶¶¶¶¶¶
¶¶____ ¶¶¶¶¶’¤’¤’¤’¤’¶¶¶¶¶____ ¶¶
¶¶_____ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶____¶¶
_¶¶___¶¶¶¶¶________¶¶¶¶___¶¶
__¶¶¶¶¶¶¶¶___________¶¶¶¶¶¶
(♥)¤ª˜¨¨¨¨˜ª¤(♥)¤ª˜¨¨¨¨˜ª¤(♥)



مرسی خاله جون لطف داری. انشالله عزیزم. امیدوارم همه بچه ها صحیح و سلامت باشن. اهورای نازنین رو ببوس.

شيرين مامان شادلين
11 شهریور 92 0:49
واييييي عشق خاله فدات شم با ديدن عكسات دلم ميخواست بخورمت دخملي با هوش من بازل درست ميكنه راستي تولد ارميتا خوش كذشت خوش به حالتون ميبوست عزيز خاله


مرسی خاله جونم. جای شما خیلی خالی. کاش نزدیک بودیم و دخملی ها با هم دوست میشدن. لطف داری عزیز دلم. شما هم لپای تپلی شادلین جونم رو بوس آبدار بکن.
الهام (مامان امير حسين)
13 شهریور 92 16:37
14 ماهگيت مبارك عزيزم
صد ساله بشي ايشالا



مرسی خاله مهربون.
الهام (مامان امير حسين)
13 شهریور 92 16:39
من اصلا از پاييز خوشم نمياد!!
همچنان تيپت منو كشته!!
اون عكس يكي به آخر مونده عجيب ديووونه ام كرده!!
از دست تو دختر!!



منم الان اصلا از پاییز و زمستون خوشم نمیاد.
مرسی خاله جون شما لطف داری.
بوس برای گل پسری کتابخون
مامان بردیا شیطون
18 شهریور 92 11:16
ای جوووووووووووووووونم
14ماهگیت مبارک
یسنا جون چه خوردنی شدی


مرسی خاله جون لطف داری.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به yasna topoli می باشد