یسنایسنا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 12 روز سن داره

yasna topoli

تولد یک سالگی

1392/4/23 20:33
نویسنده : الهام
1,925 بازدید
اشتراک گذاری

یسنا جونم هفت تیر 91 روز چهارشنبه ساعت 8.20 دقیقه صبح متولد شد و به زندگی ما شیرینی بی نظیری داد. امسال در سالگرد تولد عزیزدلم ما دو  جشن تولد گرفتیم یکی برای خانواده مامان و یکی برای خانواده بابا. من تمام سعی ام کردم که بهترین جشن رو برای یسنای عزیزم بگیرم و تمام وسایل تولدش رو با تم پوه خودم طراحی کردم و تقریبا دو ماه تمام با عشق مشغول درست کردن وسایل تولدش بودم  امیدوارم وقتی بزرگ شدی از تولد یکسالگی اش راضی باشه.

البته یسنا خانوم تو تولد دوم بسیار بد اخلاق بود و یک لحظه هم از بغل من پایین نیومد به همین دلیل عکس خوبی از خودش نتونستم بگیرم.

 

 کارت دعوت

پشت کارت

بفرمایید ادامه مطلب 

 

تزئینات خونه

 تنقلات

میوه

کیک

گیفت مهمون ها

یسنا عزیزم

عشقم با کادو بابا و مامان

این عکس هدیه خاله راضیه به یسنا جونم بود

مرسی خاله جونم 

 خواهر عزیزم بابت همه زحمت هایی که برای تولد یسنا عزیزم کشیدی ازت ممنونم

 

جشن دوم

 

 

ریسه عکس های یسنا

ریسه ماه های تولد

ساعت تولد

ریسه happy birthday

بادکنک پو

خوشامد گویی درب ورودی

عدد تولد

بقیه تزئینات

گیفت مهمون ها

عکس گیفت

میوه

کارد و کفگیر کیک

کیک


یسنا عزیزم 

به دلیل اینکه یسنا بداخلاق شده بود عکس تکی نداره و لباس تولدش هم درآوردیم و لباس راحت تنش کردیم.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

شيرين مامان شادلين
24 تیر 92 1:29
عزيزم واقعا دستت درد نكنه خيلي زحمت كشيدي خيلييييييييييييييييييييييييي خوشم اومد يسنا جونم يدونه ماماني رو ببوس تا خستگي از تنش دربياد انشاالله صدسال به اين سالها


مرسی شیرین جون. لطف داری. دختر ما هنوز بوس بلد نشده و فقط بلده یه کوچولو ناز کنه. شما که برای شادلین جون سنگ تموم گذاشتی تولد تو تالار. به به منتظر عکس های شادلین تپلی هستیم.
الی مامی آراد
24 تیر 92 2:44
عزیزم تولدت مبارک به به دو تا دو تا تولد می گیری دست مامانی بابت این همه زحمت درد نکنه


مرسی الهام جون. وقتی به عشق این وروجک ها کار میکنی اصلا خستگی و زحمت معنا نداره. آراد جون رو ببوس
مامان آیسل
24 تیر 92 14:28
تولدت مبارک عزیزم ایشالله 120 ساله بشی کنار مامان بابات عسلم مامانی کارت عالی بود خسته نباشی وسلامت باشین راستی به دخترمن رای دادین؟


مرسی عزیزم. ممنون از محبتت. سلامت باشی. بله خاله جون من خیلی از عکس آیسلی با طالبی تو دستش خوشم اومد. ببوسش
آتنا مامان روشا یدونه
24 تیر 92 15:31
تولدت مبارک یسنا تپلی دست مامانیه با سلیقه درد نکنه که انقدر زحمت کشید واقعا منم کلی برای جشنهای روشا زحمت کشیدم و شبانه روز بیدار بودم ولی خیلی لذت میبردم و خستگی متوجه نمیشدم وقتی آدم برای این عروسکها زحمت میکشه دیگه خستگی نمیفهمه


مرسی عزیزدلم. ممنون از لطفت. اتفاقا آتنا جون عکس های جشن تولد و جشن قدم روشا یدونه رو دیدم و از کارهای زیبات خیلی ایده گرفتم. روشا جون رو ببوس
مامان سبحان جون
24 تیر 92 18:31
تولدت مبارک گل دخپلی خوشمل خاله بووووووس


مرسی خاله جونی ممنون. بوس برای سبحان جونم
نرگس مامان باران قلنبه
24 تیر 92 19:05
یسنای گلم تولدت مبارک
ایشالا تولد 120 سالگیت عروسک تپلم
ماشالا تو لباس سفیده چقدر خوشگل شده
الهام جون دست شما هم درد نکنه واقعا زحمت کشیدی همه چی عالی بود


مرسی عزیزدلم. ممنون از لطفت.
به نظر منم خیلی لباس سفید بهش میاد مثل فرشته میشه.
بوس برای باران جونی
آناهیتا مامانیه آرمیتا
25 تیر 92 3:15
همه چیزخیلی قشنگ بودخسته نباشی مامانی
ایشالا تولد۱۲۰سالگیت عزیزم همیشه سالم وشادباشی
تولدت مبارک


مرسی آناجون. لطف داری. انشالله آرمیتا جون هم همیشه سالم و سرحال و همینطور شیرین زبون باشه.
سارا مامی ژوان
25 تیر 92 11:36
همه چیز خیلی قشنگ و با سلیقه خسته نباشی ما مان مهربون


مرسی سارا جون. ممنون از لطفت. بوس برای ژوان عزیزم
رضوان مامان رادین
25 تیر 92 12:15
یسنا جونم تولدت مبارکککککککککککوای چه تولدهاییی...چه مامان با سلیقه ای خوش به حال یسنا جون با این مامان هنرمندش...گلم همه چیز به بهترین نحوش بود...با تبادل لینک موافقی؟؟


مرسی عزیز دلم. لطف داری. حتما. خوشحال میشیم.
مامان هانیه
25 تیر 92 15:05
سلام تولد یکسالگیت مبارک خاله جون
خدا حفظت کنه
عزیزم منم لینکتون کردم


مرسی عزیزدلم. لطف کردی به ما سر زدی. آرنیکا تپلی رو ببوس.
الهام(مامان اميرحسين)
25 تیر 92 15:55
وايييييييييييييييييييي
چقدر زحمت كشيدي الهام جون!!!
مباركش باشه!!
ايشالا صد سال براش تولد بگيرين
كارات خيلي قشنگ شده بودن!!آفرين
ترسيدي دوتا فاميلو با هم بگيري !!
راستي شما ساكن كجاييد؟؟؟؟؟؟


مرسی عزیزدلم. شما لطف داری. چشمات قشنگ میبینه. ما ساکن تهران هستیم. نه بابا خونمون کوچیکه!!!!!!
بوس برای امیرحسین جون
الهام(مامان اميرحسين)
25 تیر 92 17:14
راستي لينك شدي گلم
اينم كادوي من به دخمل خوشگل(ببخشيد بي اجازه عكسوتونو برداشتم،لازمش داشتم!!!)
يادت باشه من كيك نخوردما...
http://www.niniweblog.com/upl/amirhosein91/13739786384.jpg



مرسی عزیزدلم. لطف داری. خواهش میکنم گلم.
بوس
مامان دخملی
26 تیر 92 2:37
salam
mer30 k be ma sar mizani
khale jjon 120 sale beshi elahi
bah bah yasna joonam eyne parinaze man lebase tavalodesho nazashe tanesh koni ?
vay k man chi keshidam


سلام عزیزم. خواهش میکنم. لطف داری. یسنا تو جشن اول خیلی خوب بود همش وسط بود نانای می کرد ولی جشن دوم از اول که مهمون ها رو دید زد زیر گریه و از بغل من پایین نیومد منم لباسش رو عوض کردم تا آخر هم بداخلاق بود.
مامان فائزه
26 تیر 92 14:34
یلام توپوله من

تولدت مبارک دردونه

---$$$$$$$$__$$__$$$$$$$$$
_$$$$$$$$$$$$__$$$$$$(¯`v´¯)$
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$(¯`(*)´¯)$
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$(_.^._)$$
$$$$$$$$$$$$$$$$$(¯`v´¯)$$$$$
_$$$$$$$$$$$$$$$(¯`(*)´¯)$$$
___$$$$$$$$$$$$$$(_.^._)$$
______$$$$$$(¯`v´¯)$$$$$
________$$$(¯`(*)´¯)$$
___________$(_.^._)$
____________$$$$$$



خسته نباشی مامان خوش سلیقه


مرسی عزیز دلم. لطف داری. بوس برای فاطمه یسنای خوشگل
نرگس مامان باران قلنبه
26 تیر 92 16:43
سلام الهام جون دوست گلم ببخشید اومدم کامنتی که برام گذاشته بودید تایید کنم پاک شد شرمنده


سلام گلم. خواهش میکنم عزیز دلم. باران عزیز رو ببوس
مهتــــ❤ـــــاب مامان یلـــ❤ــــدا
29 تیر 92 14:33
عزیزم ایشالا هزار ساله بشی
تولدت مبارکــــــــــــــــــــــ


مرسی عزیزدلم. لطف داری. بوس برای یلدا جون
الهام(مامان اميرحسين)
30 تیر 92 16:59
^^^^^^^^^^^################^^^^^^^^^^^^
^^^^^^^^#####################^^^^^^^^^^
^^^^^^######^^^^^^^^^^^^^######^^^^^^^^
^^^^^#####^^^^^^^^^^^^^^^^^######^^^^^^
^^^^####^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^#####^^^^^
^^^####^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^#####^^^^
^^####^^^^^####^^^^^^^^^###^^^^^###^^^^
^^###^^^^^######^^^^^^^###^^^^^^####^^^
^####^^^^^######^^^^^^###^^^^^^^^###^^^
^###^^^^^^^####^^^^^^###^^^^^^^^^####^^
^###^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^###^^
^###^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^###^^
^###^^^^##^^^^^^^^^^^^^^^^^##^^^^^###^^
^###^^^^###^^^^^^^^^^^^^^^^##^^^^####^^
^####^^^^###^^^^^^^^^^^^^^###^^^^###^^^
^^###^^^^####^^^^^^^^^^^####^^^^####^^^
^^####^^^^#####^^^^^^^#####^^^^^###^^^^
^^^####^^^^###############^^^^#####^^^^
^^^^####^^^^^###########^^^^^#####^^^^^
^^^^^#####^^^^^^^^^^^^^^^^^######^^^^^^
^^^^^^#########################^^^^^^^^

مامان مينا
1 مرداد 92 13:11
گلم تولدت مبارک ایشالا تولد 120 سالگیت جشن بگیری
دست شما مامانی با سلیقه هم درد نکنه واقعا عالی بود همه چیز


مرسی خاله جونی مهربون. لطف داری مینا جون. بوس برای پرهام جونم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به yasna topoli می باشد