یسنایسنا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره

yasna topoli

یسنا و دومین شب یلدا

1392/10/1 16:58
نویسنده : الهام
1,393 بازدید
اشتراک گذاری

این دومین یلدایی بود که عشق مامان هم حضور داشت. پارسال شب یلدا مهمون بودیم و من نتونستم خودم برای یسنا جونم کاری بکنم ولی امسال خونه بودیم و یه مهمونی کوچولو با وجود عزیزجون و یگانه ترتیب دادیم. خیلی خوش گذشت و یسنا کلی با رقص و شیرین کاری هاش سرگرممون کرد طوری که این شب بلند برای ما به یه چشم بر هم زدن تموم شد.زبانچشمک

این سفره یلدای ما جاتون خالی چیزای خوشمزه دیگه ای هم داشتیم که دیگه جا نبود بذاریمزبان

این گل سر هندونه ای رو هم خودم برای یسنا بافتملبخند

از اونجایی که یسنا عاشق فشفشه است براش گرفته بودم و کلی ذوق کرد عشق مامانقلب

یسنا و یگانهماچ

عشق مامان در حال انگشت زدن به کیک

یلداتون مبارکماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

مامان آیسو وآیسا
1 دی 92 18:32
یلدات مبارک گل دخمل.... من با اجازتون لینکتون کردم ممنون میشم لینکمون کنید وبهمون سر بزنید.. www.aysuaysa.niniweblog.com
الهام
پاسخ
یلدای شما هم مبارک. مرسی عزیزدلم که به ما سر میزنی لطف داری. منم با افتخار شما رو لینک کردم.
شیرین مامان شادلین
1 دی 92 18:57
سلاممم عسلی چقدر ماه شده مامانی دستت درد نکنه خیلی زحمت کشیدی یلداتون مبارک[بغل خیلی ناز شدی یسنا جونیییییی
الهام
پاسخ
سلام شیرین جون. یلدای شما هم مبارک. لطف داری عزیزدلم. بوس بوس برای شادلین جون
مائده
1 دی 92 19:18
یلداااااااااااااااااات مبارک یسنا خانووووووووووووووم خوشمل
الهام
پاسخ
ر مرسی خاله جون. لطف داری مائده جون.
آتنا مامانیه روشا یدونه
3 دی 92 14:31
عزیزم یلدات مبارک . خوشمزه ترین خوردنی سفره یلداتون یسنا تپلی بود که اگر من اونجا بودم قورتش میدادم.
الهام
پاسخ
مرسی آتنا جون لطف داری عزیزدلم. یلدای شما هم مبارک. روشا جونم رو ببوس
نرگس مامانه باران
4 دی 92 17:06
خصوصی داری گلم
الهام
پاسخ
مرسی نرگس جون. برای باران جونم
مینا مامان روشا
7 دی 92 15:37
عزیز دلم دومین یلدات مبارک گلم
الهام
پاسخ
مرسی خاله جون. برای روشا جون
سحر
7 دی 92 23:09
قربونت برم یلدااات با تاخیییر مبارک عزیزززم بمیرم که توام خوردی زمین ایشالله خدا همیشه خودش نگهدارتون باشه هیچ موقع دیگه اینجوری نشین فدای این قیافه ی خوردنیت بشم خوشمزه
الهام
پاسخ
مرسی خاله جون. خدا نکنه. انشالله خدا حافظ این وروجک های شیطون باشه. بوس برای ماهان عزیزم
مامان بنيتا
7 دی 92 23:40
عزيزم خيلي عكسات ناز شدن الهام جون ممنون كه پيش ما مياين شرمنده اين چند وقت سرم خيلي شلوغ بوده زود ميام پيشتون خصوصي عزيزم
الهام
پاسخ
مرسی خاله جون. لطف داری. خواهش می کنم عزیزم. واقعا تولد کلی تدارکات و بریز و بپاش داره کلی وقت میگیره. انشالله خوش باشید.
مامان بنيتا
8 دی 92 15:08
خصوصي دوستم
الهام
پاسخ
مرسی عزیزم
مرجان مامان آران و باران
9 دی 92 14:01
یلداتون با تاخخیر مبارککککککککککککککککککککک عزیزممم ببخشید الهام جون دیر میام سر میزنممممممممم یسنای خوشگ توپولیمو ببوسسسسسسسسسس
الهام
پاسخ
مرسی مرجان جون. لطف داری دوست خوبم. خواهش میکنم عزیزم. برای آران و باران جون
آناهیتا مامانیه آرمیتا
11 دی 92 16:36
یلداتون مبارک البته باتاخیر چقدرنازشدی ماشالا تپلی خوشگل
الهام
پاسخ
مرسی عزیزم. لطف داری چشمات ناز میبینه. بوس برای آرمیتا عسلی
الهام مامان محیا
12 دی 92 18:47
به به چه یلدای خوشگلی..چه دختر خوشگلی خوشحالم که یلدای خوب و خاطره انگیزی رو پشت سر گذاشتین ایشالله تا باشه از این شب ها باشه
الهام
پاسخ
مرسی الهام جون چشماتون خوشگل میبینه. انشالله برای همه همینطوذ خوشی باشه. برای محیا عزیزم
مامان اهورا (نرگس)
14 دی 92 18:10
آفرین به این مامان هنرمند...
الهام
پاسخ
مرسی عزیزم لطف داری
مامان آیهان
15 دی 92 17:39
یلدات مبارک یسنا توپولی خاله
الهام
پاسخ
مرسی خاله جون. برای آیهان جونم
الهام مامان علیرضا
17 دی 92 23:39
یلدا مبارک عزیزم تاخیر منو واسه تبریک ببخش یسنای عزیزم، شهرستان بودم و دسترسی به نت نداشتم آفرین به الهام جون هنرمند
الهام
پاسخ
مرسی عزیزدلم. خواهش میکنم میدونم شما زائر امام رضا بودید. لطف داری الهام جون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به yasna topoli می باشد